Halpa tulee kalliiksi
Kuinka monesti olette kuullut jonkun sanovan ”se oli tarjouksessa.” ”sain sen puoleen hintaan.” ”oli pakko ostaa kun halvalla sai”? Ne kertovat psykologisesta mekanismista, jolla halpa meihin vaikuttaa.
Jani Kaaro
11/2/2016
Lukijoiden tuella
A-vaihtoehdossa 200 ihmistä pelastuu.B-vaihtoehdossa on 33% todennäköisyys sille, että kaikki 600 ihmistä pelastuvat ja 66% prosentin todennäköisyys sille, ettei kukaan pelastu.
A-vaihtoehdossa 400 ihmistä kuolee.B-vaihtoehdossa on 33% todennäköisyys ettei kukaan kuole ja 66 % todennäköisyys, että kaikki kuolevat.
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu sisään
Lue juttu loppuun
Valitse itse ohitatko maksumuurin vai tuetko toimittajan työtä
Hyväksyn tietosuojaselosteen ja käyttöehdot
Pääset heti lukemaan jutun loppuun
Saat oivaltavat tiedekolumnit sähköpostiisi ennen muita
Päätät tilausmaksusi itse, alk. vain 3,90 € / kk
Mahdollistat tiedekolumnien jatkumisen
Tuet Jani Kaaron journalistista työtä
Pääset heti lukemaan jutun loppuun
Et saa tiedekolumneja sähköpostiisi ennen muita
Et tue Jani Kaaron journalistista työtä
Et mahdollista tiedekolumnien jatkumista
Ohitat maksumuurin ja kirjaudut sisään ilmaiskäyttäjänä
Lukijoiden tuella
"Pidätkö lukemastasi? Tiedekolumnini Rapportissa ovat mahdollisia vain teidän maksavien lukijoiden ansiosta, koska kirjoitan elääkseni.
Kiitos sinulle!"
Jani Kaaro
Kommentit (0)
Tilaa maksuton Puheenaiheet-uutiskirjeemme
Haluan tarkkoja näkökulmia, ajattelemaan houkuttelevia juttuja ja tuoreimmat kuulumiset Rapportilta.